Sunday, April 24, 2011

ARMASTUS & ARMUKADEDUS

  1. Armastus tuleb pimedana, läheb nägijana.
  2. A woman knows the face of the man she loves as a sailor knows the open sea.
  3. Armukadedus ei ole armastus, vaid ebakindlus.
  4. Armastus võidab kõik.
  5. Armastus on see, kui karukoopast väljub rase rebane
  6. Ainult see, et keegi ei armasta sind nii, nagu sa tahaksid, ei tähenda, et ta ei armasta sind kogu hingest.
  7. Armastus ei ole alati pime, minu oma on näiteks lühinägelik.
  8. Love is blind, thats why you dont see me.
  9. You will always be in my life, even if im not in your life.
  10. Mängisin tikkudega, vanaema andis laksu vastu sõrmi. Mängisin armastusega, keegi ei keelanud, oli ikkagi valus.
  11. Tervele maalimale võid sa olla mitte keegi, aga kellelegi võid sa olla terve maailm.
  12. Love makes life so confusing but without love would you want to live?
  13. I love you like a fat kid loves cake.
  14. God give us two ears to hear, two eyes to see and two hands to hold. But why did God give us only one heart? Because He wants us to find the other one.
  15. When you look me in the eye, i swear , that the whole world stops!
  16. Kui öösel tuleb sinu juurde paks, punases hommikumantlis ja suure habemega mees ning hakkab sind kotti toppima, siis ära karda. Sellel aastal soovisin ma jõuludeks sind.
  17. Ma tean, et me kohtume veel ja see saab olema parim hetk minu elus.
  18. I lost my teddybear , will u sleep with me ?
  19. Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb ka armastus.
  20. Ara otsi inimest laternaga, vaid südamega, sest vaid armastus avab inimeste südamed.
  21. Üks päev päike ütles mulle: ,,Kui su armastus on iga päev nii kaugel ja sul on nii palju probleeme, mis sind nutma ajavad, miks sa teda maha ei jäta?" Ma vaatasin päikesele otsa ja küsisin: ,,Kas sa jätaksid oma taeva?"
  22. Unustada inimest, keda armastad, on sama hea,kui mäletada inimest, keda sa iial näinud pole.

No comments:

Post a Comment