Sunday, April 24, 2011

Iseloomustused

  1. Sa oled sõber, keda kõik endale soovivad.
  2. Kui samasooliste abielud oleksid eestis lubatud, oleks ta esimene, kellele ma abielu ettepaneku teeksin.
  3. I lost my teddybear, can I take you?
  4. Sa oled nii ilus, et kui mõni tõeline printsess sind näeks, üritaks ta sind iga hinna eest tappa!
  5. Inglite jaoks pole veel suudetud sõnu välja mõelda.
  6. Tüdruk ilusate tiibadega, tüdruk nimega ingel.
  7. Kui sa vaatad peeglisse, see mõraneb, sest ta ei suuda vaadata nii ilusat inimest kui Sina!
  8. Sa oled selline nagu sa oled ja sellepärast ma sind nii väga armastangi.
  9. Sina oled päikesekiir, minu hallis taevas. Sina oled minu õnn, millele saan naeratada koguaeg. Sina oled minu väike maailm, millest ei tahaks iialgi ära minna.
  10. Maailma jaoks oled sa keegi, aga kellegi jaoks maailm! 
  11. Sinu ilu paistab silma sinu headusest ja südamest.
  12. Mannekeenid ei lähe iial moest.
  13. Üksinduses, segaduses, haige olles - ainuüksi teadmine Sinu sõprusest aitab vastu pidada, isegi siis, kui oled jõuetu midagi tegema. Piisab sellest, et Sa olemas oled!

No comments:

Post a Comment