Sunday, April 24, 2011

Hea tuju/Naeratus

  1. Naeratus annab tagasi sulle selle, mille sult võtsid pisarad.
  2. Kui näed naeratuseta inimest, siis kingi talle enda oma.
  3. Naer läbi pisarate on õpitud oskus.
  4. Should I smile because you are my friend, or cry because that's all ve'll ever be.
  5. Honey, eaven if it's fake .. I love your smile!
  6. Naerata isegi siis kui on valus, sest keegi võib su naeratusse ära armuda.
  7. Ma naeran enda üle. Ma naeran Sinu üle. Ma naeran kõigi üle. Ma naeran, aga kas ma tegelikult ka naerda tahan?
  8. Naer on miski, mis avab südamed ja paneb mõtlema, kui palju on elu väärt.
  9. Naeratus on alati hea, sest see avab inimese lihtsa sisemaailma.
  10. Palju parem on unustada ja naeratada, kui mäletada ja olla kurb.
  11. Naer teeb nooreks, armastus ilusaks.
  12. Naera õnnes, naera valus, naer on iluduse alus!
  13. Everyone smiles in the same language.
  14. Naerata, sest naeratus rajab teed ka kättesaamatusse südamesse.
  15. Mäletad, kuidas sa naeratasid mulle esimest korda? Mina istusin pingil, sina istusid ukse juures ja naeratasid. Selles naeratuses oli midagi mis jäi. Sa meeldisid mulle, ma otsisin sind kõkjalt, paljud pidasid mind veidi rumalaks, aga ma otsisin sind ikka ja leidsin. Kas võib olla veel suuremat õnne, kui teineteise leidmine? Siis ma märkasin, et sa naeratad teistele samuti kui mulle. Sellest ajast sai sinu naeratus mulle hoopis teistsuguseks, selles oli nagu pettumust. Pettus läbi naeratuse, mille ma vaid endale määratuks mõtlesin.

No comments:

Post a Comment