Sunday, April 24, 2011

Igatsus

  1. Kõige hullem viis kedagi igatseda on olla tema kõrval ja teada, et sa ei saa teda kunagi.
  2. Selle asemel, et igatseda vanu aegu, tuleks võtta kõik praegusdest aegadest, sest ka need muutuvad ajapikku vanadeks aegadeks ja siis on meil mida mäletada.
  3. Kas sulle on vahel tundunud, et sa ei pääsegi enam talle lähemale, et sa saadgi teda ainult kaugelt vaadata?
  4. Igatsus armsa sõbra vastu tunned alles siis, kui olete lahkunud.
  5. Igatsen sind, sinu pilku, sinu imearmsat naeratust, su naerukaja, sinu häält, sinu hellust, sinu pikki pikki suudlusi. Lihtsalt, ma igatsen sind.
  6. Igatsus on see, mis mind jõuetuks teeb...
  7. Inimesed, kes tõeliselt igatsevad on hoopiski teistsugused, nemad ei ütle välja seda, just nemad istuvad keskööni üleval, just need püüavad sõprade juures naerda, käivad mälestustemaal ning tänu sellele on igatsus nii tohutult valus neile!
  8. Igatsen sind nii, nagu tahaks oma südame sinu juurde saata.
  9. Igatsen sind hoolimata sellest, et sa murdsid igaveseks mu südame.
  10. Me igatseme tagasi sinna, kus meil oli hea.
  11. Ma igatsen su silmi ja huuli, kuid kõige rohkem igatsen tunnet, mida tundsin, kui olin koos sinuga.
  12. Tihti igatsen asju mis mul olid, tihti unistan asjadest, mis võiksid juhtuda, kuid väga, väga harva mõtlen asjadest mis mul on.
  13. I miss you more than words can say.
  14. Igatsen ikka kedagi, keda mul pole olnudki!

No comments:

Post a Comment