Sunday, April 24, 2011

EGO

  1. Sa valisid tema, sa tegid halva valiku, sest ma tean: Mina olen parem!
  2. Vahet pole, mida minust arvad, sest tean, et olen tohutult hea.
  3. Ma olen siis ka ägedam ja parem, kui sa mu maha lööd.
  4. I'm cool, i'm hot, I'm everything you are not!
  5. U want me? Get lost, u want to much!
  6. Ise oled madalam kui muru, aga ego on suurem kui Tallinna teletorn.
  7. I'm too beautiful to be alone.
  8. Hah, next time you think you are perfect, look at me!
  9. Sa võid olla ilus, kena ja tark, aga mina olen sinust alati kenam, ilusam ja targem!
  10. Mõtlen endast kui kingitusest, mida ei saa igaühele kinkida.
  11. Sorry, but you are not perfect, I am!
  12. You are special, think again...Because I don't think so.
  13. Ma olen oma elus palju naisi/mehi näinud, aga sina ei kuulu nende alla.

No comments:

Post a Comment