Sunday, April 24, 2011

Vaimukaid

  1. Sain sooja soovituse normaalseks hakata.
  2. Ega suvi pole naljaasi - sest hernes tahab keppi, till tõuseb, redis läheb kõvaks, kartul tahab panemist ja kurk kiletamist.
  3. Palun vaikust, ma arenen!
  4. Need lehmad, kes rohkem jooksevad ja udarat raputavad, teevadki jogurtit.
  5. Kui sa tundsid end puudutatuna, siis tea, et keegi katsus sind.
  6. Tere! Minu nimi on John Smith ja ma tutvustan teile hämmastavat vinni eemaldusvahendit Adobe Photoshop.
  7. Kui neil seal taevas šokolaadi pole, siis ma sinna ei lähe!
  8. Tänane doonor on homne abivajaja.
  9. Müüja: Kas teil 30 senti on? Mees: Ei tea, pole mõõtnud.
  10. Kui tahad kohvi voodisse, eks maga siis köögis.
  11. Enne minuga kohtumist ei uskunud keegi, et põrgu on olemas.
  12. Kurvast pepust ei tule õnneliku peeru.
  13. Lapsi tuleb teha laia ja lageda mäe otsas, siis tulevad lapsed suure silmaringiga.
  14. Tunne end nagu kodus. Korista mu köök ära!
  15. Mida tahtsid poliitikut teha, kui nad kuulsid osooniaugu probleemist? Kinni mätsida.
  16. Perenaine peitis säästus pesusahtlisse, arvates, et see on viimane koht kuhu varas nuuskima läheb..
  17. Laisk ema on see, kes viib imiku prügikasti, aga ei viitsi isegi kaant kinni panna.
  18. Ärge muretsege, see ei ole nahavähk, see on 3D-päevitus.
  19. 98% koolide pommiähvardustest toimub päeval kui toiduks on klimbisupp.
  20. Lobamokk on see, kes suudab raamatud surnuks rääkida.
  21. Kui mõtlen vanaisast lapsena, kujutlen teda mustvalgena.
  22. Pime vaatas telekast, kuidas tumm rääkis kurdile, et kiilakas käis juuksuris.
  23. "Ma löön sulle jalaga näkku!" ütleb jalutu. "Tahaks näha, " vastab pime.
  24. Kui väga näed laita, saada per*e, ära aita!
  25. Jalgrattapolitseinik teise sõnaga - väntvõmm!
  26. Kui oled kaelani si*a sees, ei tasu pead norgu lasta.
  27. Agent Dick and Agent Condom are in the mission. Agent Dick says: "Cover me, I'm going IN"
  28. ADIDAS - All Day I Dream About Sex!
  29. Sulgen õhtuti kõik uksed, sest unemati on pervert.
  30. Ma avastasin ainsa võimaluse, kuidas kõhna muljet jätta - veedan aega paksude seltskonnas.

No comments:

Post a Comment