Sunday, April 24, 2011

INIMENE JA TUNDED

  1. Pessimist on inimene, kes vaatab ühesuunalise liiklusega tänavat ületades mõlemale poole.
  2. Igatsus valdab inimest ka siis, kui tal on kõik, mida oskab igatseda.
  3. Kõige ebameeldivam inimene seltskonnas on see, kes ei varja, et tal on alati õigus.
  4. Kui sa ei suuda millessegi uskuda, siis usu sellesse, mida näed.
  5. Meile on antud 2 kõrva ja ainult 1 keel selleks, et me võiksime rohkem kuulata ja vähem rääkida!
  6. Inimesed usuvad meeleldi seda, mida nad soovivad uskuda.
  7. Viha on lühike hullumeelsus!
  8. Inimene tegutseb kolmel juhul: kui tahab, kui peab ja kui ei tohi...
  9. Laisad inimesed on meeldivad: ei viitsi kaaslasi tülitada...
  10. Vaikijast võib arvata kõike.
  11. Kui kaks inimest teevad ühte ja sedasama, siis ei ole see üks ja seesama.
  12. Paljud inimesed on üksikud, sest ehitavad sildade asemel seinu.
  13. Ma ei taha olla parem kui teised.Tahan olla parem kui eile.
  14. Just because I'm not crying, doesn't mean I'm okay.
  15. I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want.
  16. Thanks, for acting like you cared.
  17. Nõrgad ei andesta kunagi, andestamine on tugevate omadus.
  18. Rumalad ei andesta ega unusta, naiivsed andestavad ja unustavad, targad andestavad, aga ei unusta.
  19. Every person is a new door to a different world.
  20. Inimesed raiskavad raha,mida neil ei ole,et osta asju mida neil vaja pole,et meeldida neile, kes neid ei armasta!
  21. Iseloom on see, mida sa teed ja kuidas oled siis, kui sind mitte keegi ei näe.
  22. Kui teile meeldivad kõik inimesed, tähendab,et te olete kõigi vastu ükskõikne
  23. Ma olen isekas , kannatamatu ja veidi ebakindel . Ma teen vigu , ma väljun kontrolli alt ja aeg-ajalt on minuga raske toime tulla , aga kui sa mu halvimate külgedega hakkama ei saa , siis põrgupäralt sa ei vääri mu parimaid külgi !
  24. Me sosistame iga õhtu endale valesid lootes, et hommikuks on need tõeks saanud.
  25. Each person makes his own history.
  26. Kui juhtute sattuma väljapääsmatusse olukorda ja kõik on teie vastu ning teile näib, et te ei suuda enam vastu pidada,siis ärge alistuge,sest see on just see koht ja aeg,kus mõõn pöördub tõusuks!
  27. Giving up , dosen't always mean youre weak , it means youre strong enough to let go !
  28. Ära tee Teisele seda,mida sa ei taha ,et sulle tehakse!
  29. Kui ma Sind sallin, ei tähenda see, et oled minu jaoks midagi erilist. Seda oled sa siis, kui ma Sind usaldan!
  30. Me ei saa anda kunagi midagi muud kui oma parimat.

No comments:

Post a Comment